Run 728 x 90

dilluns, 7 de gener del 2013

Avui començo

S'acaben les festes de Nadal, i amb el nou any acabat de començar és el moment de posar fil a l'agulla i anar donant forma als propòsits d'any nou. El meu era tenir un blog, o sigui que aquí el teniu.

I de què anirà el blog? doncs, com diu el títol, de Coaching. I de consultoria. I de com aprendre a aprendre i com aprendre a ensenyar. I, sobretot, de triar. Perquè sempre podem triar.

Fa un temps vaig triar de canviar la meva vida laboral, i ara estic triant d'escriure un blog. Espero que m'hi ajudeu!

------------------------------------------

Christmas is over, and the new year reminds me that it is time to start new projects. My purpose for this year is to start a blog, so here you are.

What is it about? well, as the title says, it is about coaching. And also about consulting. And about how to learn to learn, and how to learn to teach. And about choosing. Because we can always choose.

Some time ao I decided to change my job, and now I choose to write a blog. Hope you will help me!

2 comentaris:

  1. Enhorabona per l'iniciativa i molta sort en aquest nou camí.
    Et llegirem molt atentament perqué segur que tens moltes coses a dir i molts consells per regalar.

    ResponElimina
  2. moltes gràcies; admeto propostes de temes ;)

    ResponElimina