Run 728 x 90

divendres, 9 de maig del 2014

Estàs paralitzat? potser algunes distincions et podrien ajudar


(El títol d'aquest post no fa referència directa al tema, però si segueixes el fil trobaràs un escrit meu sobre això)

Fa dies que no escric res en aquest bloc, i no és per mandra, ni perquè no li trobi sentit. Tot el contrari. El cas és que, alhora, estic escrivint de tant en tant en un altre bloc, LifeHack, cosa que m'ocupa la major part del temps que dedico "a escriure". 

El problema és que allà només hi puc escriure en anglès, o sigui que potser estic perdent lectors (Maria, espero que no sigui el teu cas), però vull pensar que a casa nostra l'idioma no és, majoritàriament, un problema. I, al capdavall, sempre ens quedarà el traductor de Google...

Per si vols fer un cop d'ull al meu primer article a LifeHack, segueix el següent enllaç.

Espero els teus comentaris!! (i, si t'ha agradat, pots aprofitar per fer "like", i compartir-ho a les teves xarxes socials.

Finalment, m'agradaria saber de quins temes t'agradaria que parlés; potser entre tots podem aprofitar millor la oportunitat de disposar d'una plataforma com LifeHack per parlar i comentar tot allò que ens interessa. 


En què et puc ajudar?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada